• Informacje na temat:

    na spalanie rower czy marsz

Artykuły na temat: na spalanie rower czy marsz
  • 4 sposoby na błyskawiczne spalanie kalorii

    Jeśli chcesz skorzystać z tych propozycji, zapomnij o czytaniu książki w czasie treningu. Przyszykuj się na coś, co będzie wymagało 100% zaangażowania ciała i umysłu. Oto najlepsze sposoby na odchudzanie.

  • Ona i on po pięćdziesiątce

    We dwoje można więcej, nawet gdy zdrowie zaczyna płatać figle. Radzimy, co możecie zrobić sami, a w czym pomoże wam lekarz.

  • 3 kilogramy mniej w tydzień!

    Niezłe życzenie na Nowy Rok, prawda? I realne, o czym wie już Agnieszka, nasza redakcyjna koleżanka. Na sobie sprawdziła program dla czytelniczek i schudła... o rozmiar!

  • Od czego zależy kaloryczność posiłków?

    ...​Bez odpowiedniej porcji energii czerpanej z pożywienia nie moglibyśmy normalnie funkcjonować: chodzić, myśleć czy wykonywać najprostszych czynności. To dzięki skomplikowanym procesom metabolizowania substancji chemicznych zawartych w jedzeniu nasz organizm jest w stanie wyprodukować energię niezbędną do życia.

  • 7 wiosennych zmian, które pozytywnie wpłyną na zdrowie i samopoczucie

    ...„Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty!” śpiewał w słynnej piosence Marek Grechuta. Gdy za oknem przyroda budzi się do życia, nabieramy energii do działania i chęci do wprowadzenia zmian we własnym życiu. Warto w pełni wykorzystać ten moment. Oto 7 rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić dla siebie tej wiosny.

  • Wyciśnij z lata jak najwięcej!

    Właśnie teraz możesz zadbać o zdrowie. Wystarczy połączyć przyjemne z pożytecznym.

  • Dobry ruch

    Wiemy, że zależy ci na ładnym wyglądzie w bikini. A nam zależy, żebyś osiągnęła cel i nie straciła zdrowia ani dobrego samopoczucia. Dlatego mówimy "nie" głodówkom przed urlopem! Masz osiem tygodni - właśnie tyle zostało do wakacji. A w tym czasie? Obiecujemy: będziesz jadła z apetytem. Dajemy słowo: zaczniesz ćwiczyć z ochotą. Spokojnie zdążysz zrealizować plan, twoje ciało nabierze smukłości...

  • Na rowerze do zdrowia

    Jazda na rowerze nie tylko pozwala się zrelaksować i zmienić otoczenie, ale przede wszystkim pobudza układ oddechowy i układ krążenia, wpływa na funkcjonowanie i wzmocnienie wielu mięśni, nie przeciążając ich jednocześnie.

  • Twój cel - jędrna pupa!

    ...samochód na rower, rezygnuj z windy i korzystaj z pięknej pogody! W wolnym od pracy czasie nie siedź przed komputerem, tylko rusz się z domu. Pojedź nad jezioro, popływaj, zafunduj sobie intensywny marsz po kolana w wodzie. Zobacz film: " " Najlepszym przyjacielem zgrabnej pupy są jednak dwa kółka. Mowa oczywiście nie o skuterze, lecz o rowerze. Pedałując długo i często sprawisz bowiem, że twoje...

  • Wodny fitness, czyli gimnastyka na fali

    ...z podskoków, wymachów i kopnięć zapożyczonych ze sztuk walki, water punching, czyli boksowanie w wodzie. Marsze w basenie Czyli wodna odmiana nordic walking. Ale grubo się mylisz, myśląc, że polega(...) zalety? Intensywne spalanie kalorii od 600 do 1200 podczas jednych zajęć, wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego i oddechowego.