• Informacje na temat:

    na mięśnie pośladków

Artykuły na temat: na mięśnie pośladków
  • Jak poprawić wygląd pośladków?

    Stosując te triki możesz poprawić wygląd swoich pośladków, wykorzystując do tego ulubione formy aktywności fizycznej. Znane trenerki dzielą się poradami jak wykonywać trening, aby był jeszcze bardziej efektywny.

  • Kwadrans dla ciała: Kształtowanie pośladków

    Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczu. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą ci wzmocnić mięśnie tej partii ciała oraz spalić nadmiar komórek tłuszczowych, które tworzą cellulit.

  • Mięśnie dna macicy: Jak je wzmocnić za pomocą ćwiczeń?

    Mięśnie dna miednicy podtrzymują pęcherz i inne narządy tworząc dla nich otoczkę przypominającą hamak. Ich kondycja zwykle pogarsza się po porodzie. Wtedy ulegają mocnemu rozciągnięciu i, jeśli(...) kolagenu, skóra i mięśnie zaczynają wiotczeć. Nad tym można zapanować! Nietrzymanie moczu to dolegliwość, na którą cierpi coraz więcej kobiet -  skarży się na nią już co trzecia Polka.  Niestety...

  • Ćwicz! Te mięśnie zapewnią ci jeszcze lepszy seks

    ...w gimnastyczkę. W trosce o zdrowie lekarze zalecają min. 30 min aktywności dziennie, możesz biegać, wybrać się na spacer, pływać, jeździć na rowerze. Ważne by twoje tętno wzrosło.  Mięśnie dna miednicy Mięśnie dna miednicy odgrywają istotną rolę przy osiąganiu orgazmu. Powinnaś się je ćwiczyć  tym bardziej, że na co dzień się ich zupełnie nie używa. Do treningu mięsi Kegla służą kulki waginalne...

  • Skuteczne sposoby na ujędrnianie pośladków

    Kobieca sylwetka to taka o zaokrąglonych biodrach, a przez to nieco bardziej okrągłej pupie. Na jej kształt, poza budową miednicy, mają wpływ mięśnie i stan skóry. Wiecznie siedzące pośladki – w szkole, w pracy w samochodzie - trzeba zaprzęgnąć do ćwiczeń.

  • Pięć sposobów na lepszą formę

    Nie masz ostatnio czasu na siłownię i basen? Są triki, dzięki którym ćwicząc w międzyczasie, wzmocnisz mięśnie i poprawisz kondycję.

  • Żylaki? Ćwicząc, możesz ich uniknąć

    Gdy na naszych nogach pojawiają się błękitne prześwity, to znak, że brakuje im ruchu, a żyłom uciskania przez pracujące mięśnie. Szybko to naprawmy!

  • Mariola Bojarska-Ferenc: Barre. Przepis na idealną sylwetkę

    Chcesz schudnąć, poprawić kondycję, wymodelować sylwetkę, wzmocnić mięśnie, poruszać się z gracją? Mariola Bojarska-Ferenc wraz z Piotrem Lewandowskim zapraszają na wspólny trening Barre! To popularny na całym świecie system ćwiczeń łączący m.in. balet, fitness, jogę i pilates, teraz, po raz pierwszy w Polsce dostępny w książce z DVD.

  • Ćwiczenie 3.: Idealne pośladki

    Wypady pozwolą Ci rzeźbić mięśnie ud i pośladków. Pamiętaj jednak o zachowaniu odpowiedniej postawy, która pozytywnie wpłynie na skuteczność ćwiczeń.

  • ABT

    Po klasycznej rozgrzewce następuje seria gimnastycznych ruchów i pozycji szczególnie nastawionych na mięśnie brzucha, pośladków i ud.

Wideo na temat: na mięśnie pośladków
Dyskusje na temat: na mięśnie pośladków