• Informacje na temat:

    jak kochaja mezczyzni

Artykuły na temat: jak kochaja mezczyzni
  • Makijaż, który kochają mężczyźni

    Przydymione oko czyli smoky eyes To specjalna technika malowania powiek, dzięki której oczy wyglądają jak otulone delikatną mgiełką. Taki przydymiony makijaż (tzw. smoky eyes) panowie uważają za(...) i ciemniejszej z jednej palety. Polecamy np. brązy, fiolety, granaty, które zawsze wyglądają efektownie i stylowo. Ważne, by cienie i kredkę dobrze rozetrzeć. Oto, jak zrobić to krok po kroku: Pokryj całą...

  • Czy mężczyźni są gorsi?

    ...wysportowanie jak sprawność fizyczną. Przypisujemy im potrzebę wysokiego statusu materialnego, podczas gdy im bardziej zależy na uznaniu i prestiżu. Sądzimy, że marzą o posiadaniu tłumu partnerek seksualnych, a tak naprawdę aż 80 proc. woli być wiernymi jednej. Nie dostrzegamy, jak ważne są dla nich realizacja osobistych pasji, opieka nad rodziną oraz bycie… dżentelmenem. Z tą ostatnią kategorią, która...

  • Czy mężczyźni są gorsi?

    ...jak sprawność fizyczną. Przypisujemy im potrzebę wysokiego statusu materialnego, podczas gdy im bardziej zależy na uznaniu i prestiżu. Sądzimy, że marzą o posiadaniu tłumu partnerek seksualnych, a tak naprawdę aż 80 proc. woli być wiernymi jednej. Nie dostrzegamy, jak ważne są dla nich realizacja osobistych pasji, opieka nad rodziną oraz bycie... dżentelmenem. Z tą ostatnią kategorią, która...

  • Mężczyźni w internecie. Jacy są, na jakich się kreują?

    Jak wygląda polski mężczyzna w realu? Każdy widzi! O wiele ciekawszy jest jego wizerunek w internecie. To mieszanina sezonowych trendów, niespełnionych marzeń i wiecznie aktualnych kompleksów. Faceci w sieci, czyli... historia o tym, jak trudno być mężczyzną idealnym. Tekst Daniel Grosset...

  • Jak się kochają Polki?

    Jedne kochają się częściej, inne wcale. Dlaczego? Jak to wpływa na związek? Z roku na rok zmienia się nasze podejście do seksu.

  • Polacy kochają futbol amerykański

    ...staramy się wymyślać coś nowego. To podoba się ludziom, którzy przychodzą na mecze futbolu amerykańskiego po raz pierwszy. Jakie są najważniejsze zasady tego sportu? - To bardziej skomplikowana gra niż(...) których zdobywa się punkty. Cała gra polega na przenoszeniu piłki na boisku w pola punktowe. Aby poruszać się po boisku, mamy po 4 próby na każde 10 jardów. Idziemy cały czas do przodu. Na jakich...

  • Czy mężczyźni i kobiety mówią różnymi językami? Czy w ogóle mogą się porozumieć? Niezliczone książki psychologiczne portretują nas jako kosmitów z odległych światów, a nasze rozmowy jak katalog nieporozumień. Ile w tym prawdy?

  • Jak nie wyjść na zołzę

    ...o uczuciach. Jeśli czujesz, że skończył ci się repertuar i nie masz o czym gadać, to nie jest dobrze. Musi być jakaś równowaga". 8. "Pewna kobieta próbowała mnie zmienić. Chciała, żebym nauczył się(...) takich rzeczy. Nie lubimy tego oglądać nawet w reklamach telewizyjnych". 2. "Dosyć odpychające są przesadne materialistki. Jeśli kobieta zwraca uwagę na to, jakie noszę buty, jaki mam na ręku zegarek...

  • Jak nauczyć męża czułości

    ...mężczyźni potrzebują czułości tak samo, jak kobiety. A gdy jej nie okazują, nie znaczy, że nie kochają. Po prostu od dziecka uczeni są ukrywania uczuć kojarzących się ze słabością. Chłopiec nie powinien(...) jednak, jak się odwzajemnić. Damy ci kilka podpowiedzi, jak go tego nauczyć. Nawet jeżeli wydaje się, że sprawa jest beznadziejna, warto spróbować. Nauka krok po kroku Podsuń argumenty...

  • Za co kochają nas mężczyźni?

    Co tak naprawdę intryguje mężczyzn? Jakie kobiety podobają im się najbardziej? Czego nie lubią , a co kochają? Które części ciała przyciągają najbardziej ich wzrok? Chcesz znać odpowiedź? Przeczytaj(...), że kobieta powinna chodzić z gracją, czasami być nonszalancka i "elastyczna jak na damę wypada". Andrzej, fotograf z Podkarpacia, wyznaje, że kocha kobiety przede wszystkim za ich wyrozumiałość...

Dyskusje na temat: jak kochaja mezczyzni
  • ?

    ?

    wiadomo od wiekow ze mezczyzni okazuja i przezywaja milosc w inny sposob niz kobiety. najgorsze jest to ze my nosimy swoje uczucia "jak odziez wierzchnia" tymczasem nigdy nie mozemy byc pewne na 100% czy oni nas kochaja naprawde czy to tylko chwilowe zauroczenie. a moze chca o czyms (kims) zapomniec bedac blisko nas i do niczego wiecej im nie jestesmy potrzebne? ktoz to wie

  • Re: O utracie znaczenia

    To jest straszne jak rodzina sie rozpada,zwlaszcza jak sie faktycznie kochali.Takie artykuly sa wazne bo pokazuja ze nie tylko kobiety maja uczucia. Mezczyzni tez kochaja, tesknia..

  • Re: Ulubiona częścią ciała u faceta:)

    NA gdzie sa ci mezczyzni ? Ja widze na ulicach oblesnych facetow i zuli ....mordy jak wieprze ,chodzace karaluchy,smierdzacy i slysze plugawe,wulgarne slownictwo.Stwory,ktorzy nie maja krytyki wobec(...) jakby po innej ziemi i wydaje mu sie ,ze bedzie wieczny pan i władca ,eros pieprzony......kochaja tylko niedobitki,glusie,starcy szukajacy pielegniarki na starosc po swoich wczesniejszych krews

  • Re: O utracie znaczenia

    To jest wlasnie gleboka prawda bez milosci nie ma nic , problem polega na tym ze sa kobiety jak i mezczyzni ktorzy kochaja na niby na chwile jak juz cos nie robi to traktuja czlowieka jak cos . Ludzie ktorzy czuja,kochaja takiego sposobu na zycie nie sa w stanie sobie nawet wymyslic, taki scenariusz u nich nie istnieje, ze mozna tak zyc na niby oszukujac kogos ze sie go na niby kocha

  • Re: Skąd w dzisiejszych czasach tyle rozwodów?

    ?...kiedys owszem bylo inaczej,i bylo duzo wiecej nieszczesliwych malzenstw,a dlaczego?bo byl taki stereotyp wlasnie ze jest sie z mezem(chicby nie wiem co robil)bo to maz.dzisiaj kobiety(jak i mezczyzni)maja(...)Uwazam,ze mimo wszystko to corka wie najlepiej co robic...Moze nie zna pani calej prawdy jak to wyglada?...Maz corki popada w dlugi i alkoholizm,a corka moze zawiodla sie na mezu i przez to nie chce

  • Re: O utracie znaczenia

    To jest wlasnie gleboka prawda bez milosci nie ma nic , problem polega na tym ze sa kobiety jak i mezczyzni ktorzy kochaja na niby na chwile jak juz cos nie robi to traktuja czlowieka jak cos . Ludzie ktorzy czuja,kochaja takiego sposobu na zycie nie sa w stanie sobie nawet wymyslic, taki scenariusz u nich nie istnieje, ze mozna tak zyc na niby oszukujac kogos ze sie go na niby kocha

  • Re: kocha się tylko raz???

    tylko to, ze jak ludzie sie kochaja nie odchodza od siebie bo bez siebie nie potrafia zyc.(...) przywiazanie do drugiego czlowieka..niektorzy kochaja tak bardzo,ze nie wyobrazaja sobie rozstan.napisalas zbyt ogolnie wiec ja tez sobie pouogolnialam.spotykasz sie z mezczyznami i nic...jezeli

  • Re: O utracie znaczenia

    To jest wlasnie gleboka prawda bez milosci nie ma nic , problem polega na tym ze sa kobiety jak i mezczyzni ktorzy kochaja na niby na chwile jak juz cos nie robi to traktuja czlowieka jak cos . Ludzie ktorzy czuja,kochaja takiego sposobu na zycie nie sa w stanie sobie nawet wymyslic, taki scenariusz u nich nie istnieje, ze mozna tak zyc na niby oszukujac kogos ze sie go na niby kocha

  • Re: Związek na odległość- czy ma jakiekolwiek szanse na przetrwanie?

    WSzystko zalezy od pary , czy się kochaja , czy w majtkach pokrzywy mają.Przeważnie jest tak ,ze mezczyzni nie wytrzymują i znajduja sobie nową przyjaciólkę.Znajomy czekał na żonkę 4 lata ,nIe chciała przyjechac do Stanów to znalazł sobie młodszą. A moja kuzynka wyszła za mąż za swego chłopaka,kilka lat po tym jak wyjechała do Stanów.Trzy lata byli na odległość.Wzięli ślub

  • Re: O utracie znaczenia

    To jest wlasnie gleboka prawda bez milosci nie ma nic , problem polega na tym ze sa kobiety jak i mezczyzni ktorzy kochaja na niby na chwile jak juz cos nie robi to traktuja czlowieka jak cos . Ludzie ktorzy czuja,kochaja takiego sposobu na zycie nie sa w stanie sobie nawet wymyslic, taki scenariusz u nich nie istnieje, ze mozna tak zyc na niby oszukujac kogos ze sie go na niby kocha