• Informacje na temat:

    czego nie robić po rozstaniu

Artykuły na temat: czego nie robić po rozstaniu
  • Czasem już nic nie łączy ludzi, tylko wspólny dach nad głową. Nie kochają się ze sobą, nie rozmawiają nawet. Dlaczego się nie rozstają? O problemach par z długim stażem z psychoterapeutą, dr. Bartoszem Zalewskim rozmawia Magdalena Jankowska.

  • Tak trudno się rozstać

    Czasem już nic nie łączy ludzi, tylko wspólny dach nad głową. Nie kochają się ze sobą, nie rozmawiają nawet. Dlaczego się nie rozstają? O problemach par z długim stażem z psychoterapeutą, dr. Bartoszem Zalewskim rozmawia Magdalena Jankowska.

  • Jak się pozbierać po rozstaniu

    Przeżyłaś zerwanie lub rozwód? Nie jesteś osamotniona. Kobiety na całym świecie doświadczają związanego z tym cierpienia. Psycholog podpowie, jak dojść do siebie i ruszyć dalej.

  • Przeżyłaś zerwanie lub rozwód? Nie jesteś osamotniona. Kobiety na całym świecie doświadczają związanego z tym cierpienia. Psycholog podpowie, jak dojść do siebie i ruszyć dalej.

  • Rozstała się z mężem

    .... "Wszystko zależy od tego, jak bardzo chcesz walczyć o tę drugą osobę. Trzeba też dojść do tego momentu, w którym wiesz, co akceptujesz, a czego nie. Bo nikt nie jest perfekcyjny! Wiadomo, że nie zawsze(...) przeżywała dramat. Zdała sobie sprawę, że jej związek z Romainem wisi na włosku, a przecież są parą już od 10 lat. Jak udało się nam ustalić, sprawa wygląda jednak naprawdę poważnie. Romain, pochłonięty...

  • Jesteście razem kilka lat. Jest wam ze sobą dobrze, mówisz i słyszysz: „kocham cię”. Chcesz założyć rodzinę. On jednak nie pali się do ślubu. Zaręczyn jak nie było, tak nie ma. Czekać czy postawić ultimatum? Tekst: Renata Bożek...

  • Moje dziecko robi, co chce

    Projektują dziecko według własnych wyobrażeń. wkładają w jego wychowanie mnóstwo pracy, pieniędzy i marzeń. A kiedy syn czy córka wybiera własna drogę, ma inne pasje, cierpią. Przeżywają smutek, złość i rozczarowanie.

  • Co on czuje po rozstaniu? Jak długo pamięta, czy chciałby wrócić? Facet to enigma, więc nie wiemy. Czasem wydaje się nam, że rozstania nie przeżywa wcale, jakby nigdy nic wraca do pracy, spotyka się z kolegami, z kobietami. Czy jeśli nie próbuje Cię zatrzymać, to znaczy, że nie jesteś już ważna? Co kryje się za jego złością i obojętnością? Rozpracujmy męskie emocje. O tym, jak mężczyźni radzą...

  • Nieraz rozwód jest, a jakby go nie było. W szufladzie leży orzeczenie sądu, ale ona i on wciąż mieszkają pod jednym dachem. Mijają się w korytarzu, ignorują, warczą na siebie – bo nie mogą zacząć nowego życia. Gdzie znajdują się do niego drzwi? Magdalena Jankowska...

  • Dla nas wyznania są wyrazem zaufania. Mężczyźni zamiast słów wybierają działanie i mają swoje tajemnice. Znani psycholodzy zdradzają, co kryje się w męskiej duszy.

Dyskusje na temat: czego nie robić po rozstaniu
  • Re: Jego matka mnie nie akceptuje!

    . Oczywiście tamta była we wszystkim lepsza, ja jej nie dorównuje. Starałam się naprawić jakoś nasze relacje, ale nic nie działa. Co robić? Na dodatek mój partner uważa, że przesadzam, a jego matce na pewno po jakimś czasie przejdzie. Myślę już nawet o rozstaniu, bo sytuacja mnie przerasta! A do czego potrzebna ci jego matka?

  • PORADŹCIE MI PROSZĘ CO ZROBIĆ. A MOZE NIC NIE

    dalej zastanawia czy małżeństwo to jest to czego on naprawdę chce. Wiem że do mnie tez cos jeszcze czuje i ja do niego tak, choć kiedyś rozłączyła nas głupia sytuacja i kazde uiniosło się honorem(...) się zauwazyc gdy go widzę, lecz z tamtą jest juz długo i pewnie coraz bardziej się przyzwyczja jeszcze do niej.PORADŹCIE MI PROSZĘ CO ZROBIĆ. A MOZE NIC NIE ROBIĆ I CZEKAC CO CZAS POKAZE.TYLKO NIE

  • Re: Jego matka mnie nie akceptuje!

    . Oczywiście tamta była we wszystkim lepsza, ja jej nie dorównuje. Starałam się naprawić jakoś nasze relacje, ale nic nie działa. Co robić? Na dodatek mój partner uważa, że przesadzam, a jego matce na pewno po jakimś czasie przejdzie. Myślę już nawet o rozstaniu, bo sytuacja mnie przerasta! A do czego potrzebna ci jego matka? t Ja niestety przegrałam z teściowa , zależy rownież jak partner zapatruje

  • POMÓŻCIE BŁAGAM WAS :(

    .. miło mi :( Ale to nic nie daje... ona nie wiem mówi , że Kocha i wogóle ale jak co do czego to mówi, że nie chce być... , że sie boi , że to i tamto.... nadodatek ten drugi koleś se ubzdurał , że ona(...) mam robić? Ona powiedziała , że kocha itd... ale sie nie chce zbliżyć spróbować itd..... Nie rozumiem tego nie wiem co robić... zdaje mi sie , że próbowałem wszystkiego.. jak jej któregoś dnia nie

  • Re: Nieudany seks powodem rozstania?

    potrzebach raczej nie będzie szczęśliwy, gdy druga strona będzie się do czegoś zmuszać (albo robić coś nawet od serca, ale nie odczuwając tej samej ekscytacji), albo też gdy ciągle mu będzie tego zaspokojenia brakowało. Z takiego niedobrania później bierze się część rozwodów, gdzie ludzie po rozstaniu zostają nawet przyjaciółmi, ale brakowało im tej "chemii", którą znajdują potem gdzie indziej. To

  • niesamowity ból...

    nikt tego nie zrozumie,dopoki nie przekona sie na wslanej skórze:(((( czego nikomu nie życzę. Ja również byłam z chłopakiem przez 4 lata,ale on nagle stwierdził ze już mnie nie kocha,że to uczucie wygasło:((( i rozstalismy sie:(((( jest mi bardzo cięzko,popadlam w depresje,nie wiem co z soba robić,bo przeciez ja go nadal kocham...

  • Re: Nieudany seks powodem rozstania?

    potrzebach raczej nie będzie szczęśliwy, gdy druga strona będzie się do czegoś zmuszać (albo robić coś nawet od serca, ale nie odczuwając tej samej ekscytacji), albo też gdy ciągle mu będzie tego zaspokojenia brakowało. Z takiego niedobrania później bierze się część rozwodów, gdzie ludzie po rozstaniu zostają nawet przyjaciółmi, ale brakowało im tej "chemii", którą znajdują potem gdzie indziej. To

  • BŁAGAM POMÓŻCIE!

    .. miło mi :( Ale to nic nie daje... ona nie wiem mówi , że Kocha i wogóle ale jak co do czego to mówi, że nie chce być... , że sie boi , że to i tamto.... nadodatek ten drugi koleś se ubzdurał , że ona(...) mam robić? Ona powiedziała , że kocha itd... ale sie nie chce zbliżyć spróbować itd..... Nie rozumiem tego nie wiem co robić... zdaje mi sie , że próbowałem wszystkiego.. jak jej któregoś dnia nie

  • Re: Nieudany seks powodem rozstania?

    się męczyć w tym układzie i jest duże prawdopodobieństwo zdrady. Partner o większych potrzebach raczej nie będzie szczęśliwy, gdy druga strona będzie się do czegoś zmuszać (albo robić coś nawet od serca, ale nie odczuwając tej samej ekscytacji), albo też gdy ciągle mu będzie tego zaspokojenia brakowało. Z takiego niedobrania później bierze się część rozwodów, gdzie ludzie po rozstaniu zostają

  • BŁAGAM POMÓŻCIE :(

    .. miło mi :( Ale to nic nie daje... ona nie wiem mówi , że Kocha i wogóle ale jak co do czego to mówi, że nie chce być... , że sie boi , że to i tamto.... nadodatek ten drugi koleś se ubzdurał , że ona(...) mam robić? Ona powiedziała , że kocha itd... ale sie nie chce zbliżyć spróbować itd..... Nie rozumiem tego nie wiem co robić... zdaje mi sie , że próbowałem wszystkiego.. jak jej któregoś dnia nie